
Onze terugvlucht (van Atlanta naar Amsterdam) is de enige vlucht met een KLM-toestel. De rest van de vluchten is met toestellen van Delta. Voor een KLM-toestel kan je "comfort zone" boeken. Dan heb je iets meer beenruimte en de rugleuning kan wat verder naar achteren.
Die comfort stoelen kan je 90 dagen voor vertrek boeken, dat
was dus ook op 14 februari. Helaas op 14 februari logde ik in op "manage mijn boeking" van de KLM-site maar geen mogelijkheid om de stoelen te boeken. En ook op 15 en 16 februari geen comfort zone te bekennen. Natuurlijk de KLM gebeld om opheldering. Twee keer met verschillende vriendelijke dames gesproken maar die konden ook niets doen en snapten het ook niet. Gewoon blijven proberen was het advies, het kon ieder moment mogelijk worden om wel te boeken. Daar heb je dan niet zo veel aan......
Maar Margriet had meer geluk, na een aantal onvruchtbare pogingen belde zij ook weer met de KLM. Aan de telefoon een echt behulpzame medewerkster die "het probleem" gelijk opgelost heeft (hmm, hadden ze dat niet eerder kunnen doen?). Na opnieuw inloggen konden dan eindelijk de stoelen voor de comfort zone geselecteerd worden! We zitten op rij 11 stoelen A, B en C, stoel A bij het raam en stoel C heeft nog meer beenruimte want er zit niemand voor. Volgens seatguru zijn het prima stoelen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten